ח"כ משה סעדה: "המשבר עם בן גביר היה פייק"

מערכת האתר No Comments on ח"כ משה סעדה: "המשבר עם בן גביר היה פייק"

ח"כ משה סעדה ב'מהדורת הבוקר": "היו טעויות בהעברת הרפורמה, זו חוכמת הבדיעבד. מלבד ההיבט ההסברתי, היינו צריכים להעביר בהדרגה, אבל הציבור מבין שצריך שינוי והוא מיידי" סעדה הוסיף: "המתיחות בין בן גביר ונתניהו היה פייק משבר, אני פשוט רואה את הצדדים בכנסת והיחסים מצוינים. גם אני קיבלתי טלפונים מתושבי הדרום וכאב לי ברגש, אבל נתניהו הוא מנהיג והוא צריך לקבל החלטות בשכל"

צילום: יונתן סינדל/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה סעדה לדוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "כשהם ירו עלינו לפני שבוע הרגש אמר להגיב. רה"מ נתניהו הגיב מהשכל ולא נתן להם לקבוע לנו את סדרי העדיפויות, הפגין כרגיל קור רוח. הפעם גם צרבנו בתודעה ופגענו בהם. אני לא איש ביטחון, אבל לא מקובל עלי שיש דבר שאי אפשר להכריע אותו. הייתי כלוחם בחומת מגן, במקומות שהיה צריך צבא להיכנס אליו – היום נכנסים בג'יפ מג"ב. דין שדרות כדין תל אביב, אנחנו צריכים להגשים את החזון שלנו, ילדים בישראל לא יחיו בצל התופת הזאת"

"את המציאות צריך לשנות, יצרנו שינוי תודעתי ביו"ש, צריכים לעשות את זה גם בעזה. נתניהו עשה את זה חזק וחד, זה נתניהו. כולנו יודעים שהג'יהאד האיסלאמי הרים ידיים. בנימין נתניהו פגע באנשים, העם שלהם לא מעניין אותם, מבחינתם שאחרים יהיו שאהידים, הם לא. המשוואה החדשה פגעה בהם עצמם"

בעניין הרפורמה המשפטית: "כדי להגיע לעמק השווה צריך שעות ספורות, הכל נדון שנים ולובן רבות בוועדת החוקה. צריך הסכמה משני הצדדים, הצד שלנו מסכים לוויתורים, לתחושתי הצד השני לא רוצה. משפט זה מילים וכל צד מוותר על משהו – מבחינתי שהצד השני יבחר ראשון. תבינו לאן זה הולך: אתמול הגיעו אנשים להפגין במקום מסוכן, כאשר היה צריך את השוטרים במקומות חשובים יותר. זה מראה את ליקוי המאורות שלהם"

"בעיני היו טעויות בהעברת הרפורמה, לא רוצה לעסוק בזה, זו חוכמת הבדיעבד. מלבד ההיבט ההסברתי, היינו צריכים להעביר בהדרגה, אבל הציבור מבין שצריך שינוי והוא מיידי"

לגבי תקיעת כרטיסי המזון אמר ח"כ סעדה: יש לנו מצפן, את האחים החלשים שלנו. הממשלה רואה את החלש, ומה שדרעי עשה זה מהלך נכון. דעת הפקידים לא רלוונטית, הממשלה באה למשול"

ח"כ סעדה סיים ואמר: "חשבתי שהמתיחות בין בן גביר ונתניהו היה פייק משבר, אני פשוט רואה את הצדדים בכנסת והיחסים מצוינים. גם אני קיבלתי טלפונים מתושבי הדרום וכאב לי ברגש, אבל נתניהו הוא מנהיג והוא צריך לקבל החלטות בשכל".

האזינו



0 תגובות